Współpraca PR i reklamowa


Współpraca na minimalizm w praktyce to reklama targetowana. W ramach bloga pragnę promować produkty zgodne z potrzebami minimalistów.

 

Przydatne w drodze


Są to często osoby bardzo aktywne, żyjące w podróży. Tutaj bardzo istotna jest waga produktu, jego multifincjonalność, kompaktowy rozmiar. Do tej kategorii należą laptopy, smartfony, odzież sportowa, składane lekkie meble, dobre jakościowo walizki.

Dużą popularnością cieszy się też "wykupowanie dostępu" do usług, czyli np. wynajmowanie samochodów, korzystanie serwisów z filmami, muzyką, książkami...

 

 

Luksusowy minimalizm

  
"Prostota jest szczytem wyrafinowania" 
Leonardo da Vinci


Skoro przedmioty użytkowe są często jedynymi ozdobami domu, wzrasta znaczenie ich wyglądu. W konsekwencji ograniczania liczby posiadanych rzeczy, minimaliści dysponują często większą ilością środków, dzięki czemu cena nie jest tu podstawowym wyznacznikiem kupna.

 

Heavy duty

 

"Jeżeli produkt będzie nam służył cztery razy dłużej, ale jest przez to dwa razy droższy, to i tak w rezultacie oszczędzamy połowę ceny"
Graham Hill

 
Kierując się tą ideą minimaliści często wybierają produkty wykonane z trwałych materiałów, jak porcelana, drewno...

Minimaliści są niszą dla wielu niekoniecznie mainstreamowych produktów, a także zdecydowanie mieszczą się w kategorii early adopters.


Formy współpracy


Współpracy chętnie podejmę się w ramach:
-recenzji produktów
-wpisów sponsorowanych na blogu i w mediach społecznościowych
-programów afiliacyjnych


Najchętniej skłaniam się ku kampaniom kreatywnym oraz niosącym korzyść dla czytelników np. w ramach konkursów lub rabatów.

Masz pomysł na kampanię? Może masz ciekawy produkt, ale szukasz sposobu by wypromować go w ciekawy sposób? Napisz do mnie: minimalizmwpraktyce@gmail.com

Współpraca jest płatna, w bardzo wyjątkowych sytuacjach barterowo. Każdy wpis jest przeze mnie w pełni autoryzowany, oznaczony jako sponsorowany.